CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 28 August 2011

harapan

aku begitu teringin memiliki sebuah..
taman yang indah..dipenuhi haruman iman dan bungaan taqwa..
aku begitu teringin memiliki sebuah..
taman yang bersih..tanpa kotoran dan hasad dengki..
aku begitu teringin memiliki seseorang..
pemimpin yang dapat membantu aku..untuk memiliki semua itu..
pemimpin yang dapat aku contohi..
untuk hari ini,esok dan sampai aku berhenti diberi nafas..
andai bukan dia dapat kumiliki..
semuanya takkan mati begitu sahaja..
harapanku takkan pernah hancur hanya kerana seorang lelaki..
kerana,aku menagih janji tuhan..
gadis yang baik semestinya 'ditemukan' dengan pemuda yang baik..
semoga aku menjadi insan yang baik..
untuk menanti kehadiran dia yang juga baik..:)

No comments:

Post a Comment